mandag, september 14

I bloggmodus

Med baconfeber luskende rundt hushjørnet, har jeg i kveld benket meg i sofaen med pc i fanget og valgkveld på tv. Har vært og stemt i dag, både stortingsvalg og kirkevalg. Håper alle har brukt stemmeretten sin!
Det er innmari jevnt, så dette er spennende!

Denne sommeren har vært så som så her på sørlandet. Mye skiftende vær, og jeg tror ikke jeg har opplevd så mye tordenvær før som jeg har denne sommeren! Fant noen bilder på pc`en som virkelig viser hvor fort været endrer seg her! Jeg og Snups laget middag, plutselig roper hun til når hun ser at svarte skyer kommer faretruende fort vår vei. På andre siden av huset var det helt klar og blå himmel, solen skinte og ikke en skummel Tor å se noen vei.
Det tok ikke mange minuttene før det brakte så fælt, at vi i tradisjonstro spaserte over til naboen og ble der noen timer. Det brakte forøvrig til langt utover natten..
Slik såg det ut da vi oppdaget uværet!


Ingen kommentarer: