onsdag, januar 23

Ekkelt forelska

...men fin fordi om! 
Må få takke Nils-Harald og Gunhild for en flott tur til Bergen sentrum! 

I høstværet, den dagen det var litt opplett utpå dagen der, våget vi oss til Bryggen og fikk tatt noen flotte bilder av et herlig par.

Det paret som er litt ekkelt forelska. 

Du vet, den typen som alltid holder hender, som alltid sitter ved siden av hverandre bussen, helt i sin egen verden og ler og flirer til hverandre. Sånne som alltid sørger for at den andre har favorittbrusen sin i hus og som aldri glemmer å kjøpe det de blir bedt om på butikken. Sånne som kommer kjørende med et smil, milevis fordi den andre har glemt lommeboken. Sånne ting som jeg egentlig skulle ønske av og til at jeg var litt flinkere til. 
For jeg glemmer det jeg skal ha på butikken. Spesielt det som jeg blir bedt om å kjøpe. 


Skjønnheten i blått gjorde en hederlig innsats, gradestokken viste like blå som kjolen hennes den dagen.
Det er jo mye varme i god latter, ikke sant! 


Så i ekkelhetens navn, la oss alle ha litt tull, tøys, latter, småslossing, kyss, klapp og klem i hverdagen! 
5 om dagen, og jeg tror det er enda sunnere enn frukt!

Ha en fortreffelig dag ;)


2 kommentarer:

Pia sa...

Flate, så flotte bilder du tar! Var det første jeg tenkte her! Gjør det samme som du gjorde hos meg, jeg, for dette var bra!

Jannicke Svardal sa...

Tusen takk, Pia! Så kjekt du kom innom!!
- Jannicke