fredag, februar 15

Venner med blyanten

Da har jeg fått meg en ny venn.
Dvs, vi har alltid vært kompiser, men nå har vi liksom fått et litt tettere bånd.
For en stund tilbake fikk jeg endelig ånden over meg igjen og fant frem igjen tegnesakene mine. Jeg sitter ofte og tegner på kveldstid, og etterhver som jeg har vist frem ting på f eks Facebook, har det kommet inn oppdrag! Det setter jeg selvfølgelig veldig stor pris på! 


Forrige dagen var jeg så ivrig at jeg glemte å ta på meg noe annet enn den store grå joggebuksen som jeg har arvet av min kjære. Eller, stjal. Jeg tror jeg stjal den. 

Når datteren i huset kommer hjem fra skolen, ser på meg med store øyne og spør 
"Er du syk??"
Hun stoppet naturligvis ikke med spørsmålet, neida, hun fortsatte med å forklare h v o r f o r hun lurte på om jeg var syk. 
"Joggebukse, t-skjorte, bustete på håret, bleik i ansiktet, litt sånn blank i øynene..."

Joda, lille venn. Det holder nå. 
Jeg bare glemte å skifte, det er en topp, ikke en t-skjorte, bustete hår har jeg da alltid!! Bleik? Det er jo vinter!! Blank i øynene fordi jeg tydeligvis har stirret på et ark hele dagen!

Jeg ruslet ut på badet og tok på meg ordentlige klær, og forsikret meg om at jeg i det minste hadde husket å pusse tenner. 

"Neimen, god morgen klokken to!" 

Jadda. 

Så, for utenom at jeg har en veldig dårlig klesstil, så tar jeg veldig gjerne i mot oppdrag, om det skal være foto, tegning, eller grafisk. 

Bare ring før du kommer på hjemmebesøk. 







PS! Tusen takk for nye følgere, utrolig kjekt! 
Har du ikke lagt deg til enda? Velkommen skal du være! 

Ingen kommentarer: