mandag, mai 10

Spisestue

Noen som husker Jakarta spisestuen fra Bohus? Jeg har den.
Jeg elsker stolene, de er utrolig gode å sitte på, og bordet er pent nok. Da jeg likte mørkebrunt...
Nå er jeg mer glad i det lyse, og ønsker meg så inderlig ett lyst bord!
Også må jeg si at det er lite praktisk å ha bord med riller i platen når man har barn. Eller for voksne. Egentlig uansett! Det samler seg skit der, og hver gang man skal tørke av bordet så må man skure de der rillene.
Så, jeg har funnet ett bord til det nye huset!
Tror jeg...


Må innrømme at jeg er l i t t  små forelsket i dette bordet. Noen som har sett det før?
Bildet er lånt fra living.no, og bordet er da altså fra LIVING. Jeg synes det er så utrolig pent! Men har jo ikke sett det "live".
Med dette bordet ser jeg for meg at det går an å sitte å tegne  uten at pennen går gjennom arket når den treffer på en av de berømte rillene i det bordet vi har i dag..
I tillegg har det to ekstra klaffer som hører med, sånn at vi får plass til tolv.
Vi har jo uansett bare seks stoler, men det går jo an å ordne på!
Mine mørkebrune stoler vil nok passe til dette flotte bordet, dessuten tenkte jeg at stolene mine trenger nok noen trekk på seg så de holder seg fine, og da kan jeg jo ha lyst trekk?? God idè!!

Så, hva synes du? Liker du bordet? Vet du noe om det? Gi gjerne en lyd, altså!

Og ja! Har du sett ett sofabord som er helt kvadratisk? Jeg husker jeg såg det en plass, men husker ikke hvor! Og jeg har så lyst på ett sånt ett til den nye stuen!

Det er 9 dager til flyttebilen kommer.
Det er 14 dager til vi flytter.
Fyttigrisen!

Ingen kommentarer: