onsdag, desember 9

La huset hvile...

Eller la det seile sin egen sjø...
Akkurat nå er det litt sånn. Jeg pyntet heldigvis huset tidlig, for nå har det ikke vært mye tid til å ta vare på det i det hele tatt! De siste kveldene (som er den eneste tiden jeg egentlig har til sånne ting) har gått med på å lage julekort. Jeg kjøpte nemlig ny skriver fra Canon, en billigsak som jeg tenkte skulle skrive ut fine kort på tykt og fint papir. Vel, alt blir bare matt, og jeg skjønner ikke hva som er galt.. Greit nok, kortene blir pene de, men det hadde jo vært kjekt med l i t t klare bilder, da!
Så i år blir det en blurrete julehilsen fra Grimstad!

Vi har endelig hatt snø, da! Det glemte jeg å si! I helgen som var, så snødde det! Ikke så mye som på dette flotte bildet fra Bryant Park, men det synes jeg var så pent at jeg måtte ta det med.
Lånt herfra , en fantastisk flink fotograf.
Nei, vi fikk vel raske 20 cm, akkurat nok til å lage skumle snømenn i hagen før de blåste (!) over ende og ble regnet bort to dager etterpå.. Forhåpentligvis blir det ny snø til jul!

Nå må jeg skrive ut julekort! Ha det fint! :)

(og hvis noen vet hva som feiler skriveren min, så skrik ut! Den er verre enn min 7 år gamle HP!!!)

Ingen kommentarer: