mandag, desember 6

Gir en liten lyd!

Her går det så fort unna at jeg rekker ikke følge med selv en gang!
I morgen er det visning på huset, så håper alle krysser alt som er å krysse! Håper så inderlig at huset er solgt før jul, helst før helga..
Jeg hadde egentlig så mye jeg ville si, men sliten som jeg er vil jeg bare informere om at vi kommer sterkere tilbake når husmaset er overstått! Jeg har jo ikke fått pyntet ordentlig til jul en gang enda!
Så jeg har jo ikke NOE gøy å vise frem i det hele tatt..
Og VETTU hva??
Jeg var inne på NiB forrige dagen, og nedpå siden der så jeg noe kjent!
Jepp, jeg var visst blitt medlem!
Finner meg under "Hverdagsliv" :)
Det var kjekt!

Her er ikke en eneste julegave påbegynt enda, så med skrekk og stress hyler jeg i år god jul når jeg haster forbi med poser i både høyre og venstre! Smiiiiiiiiil!!!  

Ingen kommentarer: