søndag, oktober 24

Utebenk og bøsse


Jeg ønsker meg en utebenk! Til den hagen jeg enda ikke har. Men denne benken liker jeg så godt, sikkert fordi den aldri kan bli min. Det tar seg liksom ikke ut å gå i byparken og bare plukke den med seg. Kanskje finner jeg noe som ligner en gang, men det er vel ikke sesong for det nå..
Så har jeg heller ikke den hagen enda heller, så jeg kan vel bare slappe av og ønske så lenge!
(og sammen med benken ønsker jeg selvfølgelig svære lyserosa roser som klatrer hist og pist rund den, og som selvfølgelig aldri blir brune og bare lukter godt hele sommeren...)

I dag har vi vært bøssebærere. Tv-aksjon og trøtte bein, men veldig koselig!
Vi tasset rundt i to timer, jeg og Snups, hånd i hånd med bøssen i den andre og Smil i lomma. Sånn for motivasjonens skyld. Og kakao når vi kom hjem. Finfint, må jeg si!

Ha en fin ukestart!

Ingen kommentarer: