tirsdag, november 3

Ballong, papirtau og tapetlim






Og sånn blir det!
Dette var så lett å lage, så det skal jeg prøve sammen med Snups!
Disse ble ganske store, men går jo an å lage i alle størrelser. De så rart på meg på lekebutikken i dag da jeg kom inn gjennom stormen og spurte etter vannballonger..
Jeg har kjøpt isoporkremmerhus i dag, kledd med plastikk og tatt hvit papirtau på. I morgen er de tørket, så jeg gleder meg til å se resultatet, for blir det bra, så blir det mange kremmerhus til juletreet, kanskje med litt godterier i ;)
Disse kulene passer fint i en skål, hengende en plass eller bare plassert på en fin bok sånn som har gjort. Vet du om andre ting å lage eller å gjøre med sånne, så skriv en kommentar!
Ha en fin kveld ;)

1 kommentar:

Anonymous sa...

Hei
Jeg synes dette var veldig fint. Vet du hvor jeg kan kjøpe papirtråd? Har du lakkert de svarte etter på eller hatt maling i tapetlimet?