torsdag, november 19

Memory Lane

Her har det vært mange innom i dag, så kjekt!
I dag ville jeg vise noen bilder jeg har funnet! Og de flotte bøkene som jeg viste ett bilde av i forrige innlegg.
Da jeg var hjemme i Bergen var jeg på besøk hos min gode farfar. Han har så mye rart i huset sitt, mye vakre gamle ting i skuffer og skap. Jeg fikk noen bøker og bilder med meg, det ene av min kjære farfar som jeg er så glad i. Jeg elsker det bildet! Det slår meg hver gang jeg ser på det at han var en usedvanlig pen mann, og jeg er veldig stolt av han, kapteinen! Vi har hatt mange flotte samtaler, og har veldig mange gode minner både fra da jeg var liten og stor.


Det lille bildet er jeg litt usikker på hvem er, men jeg tror det er min farmor da hun var liten. Ett nydelig bilde, som jeg såklart skal kopiere opp, jeg synes det er vakkert!

Jeg fant jo også bøker, og jeg elsker å se i gamle bøker, se på illustrasjonene, fontene, løsningene, fargene...
Det er så mye vakkert der ute, og jeg har ikke sett halvparten!!



Denne kua husker jeg at jeg synes var litt rar, egentlig. Herlighet, den var jo rød, liksom...
Lurer på om ikke jeg prøvde å tegne den også en gang i tiden.
Artig å se den igjen i alle fall!




Dette er innsiden på omslaget på en geografibok som min pappa hadde da han var liten. Jeg tror det må være det i alle fall, synes uansett det var utrolig artig med så mange avislogoer på innsiden der!




Jeg fikk jo da også min kjære mamma til å finne frem gamle bilder, og jeg var så heldig å få en del av henne. Både hun og min store helt, mormor, var utrolig vakre kvinner! Så stilige og flotte damer!



Bryllupsbildet er min mormor, bildet med vogn er mormor og mamma med lillebroren i vogn. Nede til høyre er min mamma, og oppe til høyre er småbilder fra hjembygden min, og vi kom vel frem til at det må være mormor og på sykkel er det søsteren hennes.

Nå må jeg bare finne en flott måte å vise disse bildene på, noen fine rammer eller noe. De er for fine til å stappes i ett album i alle fall!
Takk for at du ville se!

Ha en fin kveld! ;)
Ps! Det nærmer seg helg, og gitt om jeg gleder meg!

1 kommentar:

Skogland sa...

Takk for koselig kommentar hos meg :)

Ønsker deg en fin helg!

Hilsen Fru K