mandag, november 2

Ferie og fri

I 10 dager har jeg og min lille store 5-åring vært på ferie hjemme på Vestlandet. Noen dager i Bergen, og en ukes tid på vakre Austrheim i Nordhordland. Når man ikke har vært hjemme på 8 mnd, så er det godt å ha med kamera og liksom la ting synke litt ekstra inn.



Det var så godt å treffe igjen mange gamle og gode venner, det er godt å kjenne på at gamle vennskap fortsatt er der, på tross av dårlig kontakt i hverdagen og at fraflytteren alltid føler seg velkommen hjem!
Takk for det!!



Det går liksom ikke an å være på Austrheim uten å ta en båttur. Siden jeg trenger bilder til en brosjyre, ble kameraet med på båttur. Og det er aldri mangel på motiver i skjærgården i vest!
Dessuten ble det en veldig koselig pappa-datter-tur, noe som ikke er hverdagskost for oss :)



Jeg elsker å se ut i havet, enten det er stille eller i opprør. Denne holmen har jeg sett på mange ganger, noen ganger skjult av skum og slag fra høye bølger, andre ganger som det eneste som viser skille mellom himmel og hav.



Takk for en utrolig fin ferie, til min søte Snups, og til familie og venner som gjorde det godt å være hjemme!
(Kjente at jeg ble nesten sentimental av dette! hihi ;) )

Ingen kommentarer: