onsdag, august 12

Langt om lenge

Som tidligere advart, det tar tid mellom oppdateringene her!
Nå har jeg derimot bestemt meg for å bli flink til å oppdatere, og legge ut litt av hvert av prosjekter som jeg holder på med. Noen nye, noen gamle, og noe som rett og slett bare inspirerer meg!

Sommeren er på hell, og det var den vel sist jeg oppdaterte her også. Sommeren har vel strengt tatt vært på hell siden midten av juni, så ingen overraskelser der. En uvandt sørlandssommer med mye regn og bøttevis av skyer, men med masse besøk helt fra Harstad i nord til Bergen i vest som har gjort godt for hjemmekjære vestlendinger!

Vel, med mye innetid i sommer, har tiden til inspirasjonsøken økt, og jeg har høstens prosjekter klar. Så nå er det bare til å koble peisen på plass igjen (etter oppussing) og vente på kulda, så kryper malespann og pensel frem igjen fra skuffen sin og går løs på intetanede objekter for en extreme makeover! Det blir gøy ;)

Ingen kommentarer: