søndag, september 6

Nypussede lopper

Lørdag var jeg på loppemarked ved Fjære kirke, FMUs årlige. Det er alltid så utrolig mye folk, og masse skatter! Heldigvis hadde jeg med meg min kjære kusine som var på besøk, og uten henne som "vakt" hadde jeg nok ikke funnet så mye som jeg gjorde! Så takk!
Etter loppis, dro vi til Krsand, måtte jo prøve nye E18! Jeg og Snups (min lille skjønne 5-åring) dro på Biltema og fikk tak i spraymaling, pensler, dekkpapp og litt annet småting som man egentlig ikke trenger..
Så helgen har gått med på å pusse på lopper! Legger ved bilder av resultatene. To lysestaker, tre bord, et peissett og en nydelig vinkiste! To av bordene står enda i garasjen, og trenger noen strøk til med maling, og tenkte jeg skulle tapetsere bordplatene. Så bilder av de får komme senere!

Ble så ivrig at jeg glemte før-bilder, desverre... Men kisten var mørkebrun, full av skit og ikke noe særlig pen, bordet var mørkebrunt med sort i "rillene", den høye lysestaken var gullforgylt, den femarmete er messing, sånn som "alle" hadde før, og peissettet var fryktelig slitt!
























Ingen kommentarer: