tirsdag, mai 11

En tirsdag i mai

Ikke mange tilbakemeldinger på spisestuebordet, men jeg har bestemt meg for å elske det!
Derfor bestilte jeg det i går, og får det i slutten av juni. De har bestilt inn 100 bord, 80 er forhåndsbestilt. Så det er visst lurt å være tidlig ute da, ja!

Min nedtelling viser nå 8 dager til flyttebilen kommer, og det er dermed ikke så mye av hverken det ene eller det andre i huset mitt. Så jeg prøver å nyte hagen så godt det går i stedet, den er så finfin!! Den kommer jeg virkelig til å savne, med alle frukttrærene, stakittgjerdet, bær og flotte busker. Og syrinene mine! Å, de er så lilla og flotte, og lukter så himla godt! Og sommerfuglbuskene mine, som jeg er så innmari glad i, spesielt de lilla!

Vel, vi får en jobb å gjøre i Bergen, men siste melding jeg fikk derfra i dag kunne melde om SNØ! I MAI!!!
Jeg rapporterte tilbake at jeg ikke flytter, jeg flytter inn hos venninna mi til været velger å oppføre seg der oppe.
Det er greit nok at når man er født og oppvokst på vestlandet, så er ikke været noe man gidder å bry seg om før det er skikkelig flott og fint, da roper man det ut som om det aldri har skjedd før.
Men når man har bodd borte noen år, som f eks på sørlandet og i Grimstad, Norges mest solfylte by, så merker man forskjell! Det ER en forskjell!!
Så jeg får vel male meg en sol i taket...

I dag vil jeg vise deg grisen jeg laget til tidlig bursdag/flyttefesten til Snups i helgen som var. Vi måtte jo ha en lek, og denne hadde Snups så veldig lyst å leke. Husker du den selv, kanskje?
Må jo innrømme at jeg har sett etter en gris på nettet når jeg låg der på alle fire, med den store magen, og tegnet på den store papirrullen! Tegningen er nok ca 1 m høy :)
Snuppa var fornøyd, og det er jo det viktigste!

Ha en super dag!

Ingen kommentarer: