tirsdag, januar 15

Igjen??


Så, da skal vi starte opp igjen, igjen!!
Igjen?? Tenker kanskje du.
Vel, ja, etter historiens kanskje lengste pause, så gjør jeg det.
Og da starter jeg med en liten oppdatering.

Kort fortalt:
Vi bodde i Grimstad, flyttet til Søråshøgda i Bergen, fikk sjokk og flyttet til Søreide der vi fant det koseligste lille blå huset fra 1922. Der har vi nå straks bodd i 2 (!) år, og trives.
Jeg fikk jobb, og jeg sluttet.
Jeg vil gjøre mine ting, og det skal du få se på bloggen etterhvert.

Jeg har begynt å tegne igjen.
Så nå tegner jeg på tegnebrett på iMac´en, på papir og på lerret. Også har jeg oppdatert fotoutstyrsparken, og tar mye bilder. Jeg har til og med vært så heldig å få være fotograf i bryllup!
Disse tingene vil jeg også skrive om og vise frem. Legger ved en liten smakebit..


Jeg er fortsatt glad i interiør, og tråler bruktbutikker for å finne de tingene som jeg liker, og som ikke er en "kjøpestil". 

Hos oss bor vi.
Jeg kjøper ikke ting som jeg er livredd for. 
Det hender at det fyker en sprettball, fotball eller et flygende helikopter gjennom stuen, da er det greit å ikke ha ting man er livredd for. 

Fordi jeg synes det er utrolig gøy å sende baller gjennom luften selv.. 

Vi hopper i sofaen. 
Dvs, to-åringen gjør det. Vi andre sitter i sofaen og blir hoppet på. Og det er greit! 

Jeg tar fortsatt livet av grønne planter. 
Jeg gjør det ikke med vilje, det bare skjer at jeg glemmer å vanne de. Derfor er det kun planter som trenger lite kjærlighet og lite vann som overlever her. 

Jeg løy pittelitt. 
Hvis noen knuser den blå uglen, da blir jeg sur. 

Det var en liten oppdatering! 

Lurer du på noe, så spør! 
Og dersom du f eks ser noen tegninger eller illustrasjoner du har lyst på etterhvert, så selger jeg ;)

Ha en fin dag, da! 

3 kommentarer:

Unknown sa...

Så bra at du starter opp igjen.
Det skal bli gøy å følge deg.
Klem Aileen

Linn sa...

Endelig! Jeg elsker bloggen din og gleder meg til nye oppdateringer!

NydeligFlott - Julie sa...

Fantastisk!
Du er så flink!
Blir fint å følge med framover nå da!!!
Ønsker deg en NydeligFlott kveld!
Klem fra Julie :-)