tirsdag, november 2

Halloween dekorasjonen vår

Vi laget jo noen halloween-dekorasjoner, og om jeg skal si det selv så er vi innmari godt fornøyd!
Jeg kan vel innrømme at jeg er redd disse krypene, og følte vel at de kom kravlende med det samme de var ferdiglaget.. Vi hang de opp i en velurduk vi klippet til i passe størrelse, (disse på 5 m fra Jysk), og skjærte litt hull med tapetkniven. Da ble det enkelt å henge de opp i kjøkkenvinduet, som er rett ved siden av inngangsdøren. Uhuuuu!
Så må jeg meddele at jeg nå har fått min første klage på bloggen, og tar bort ett innlegg. En liten søt heks fra gårsdagens innlegg gav streng beskjed om at hun ikke ville være på internetten i heksekostyme. Så da trekker vi det tilbake, og jeg har sagt unnskyld og gitt en god klem.
Søta ;)

Ingen kommentarer: