mandag, november 8

Vi starter med en tegning

Det er mandag, og jeg har masse på plakaten! Jeg har mye å ordne for at pc og verktøy skal fungere optimalt, og heldigvis har jeg gode venner som har peiling på den slags. Jeg kan det, men jeg er noe motvillig. Kjenner du følelsen?
Jeg blir en liten frøken Vilikke når det kommer til installering av programvare. Det er utelukkende fordi det tar så lang tid, og jeg har tålmodighet som strekker seg til nesetippen, på en god dag. Jeg vil få ting gjort! Få det unna!! Ikke sitte å vente...
I går kveld var en sånn kveld der tegnebrettet ropte og jeg måtte stenge verden ute noen timer. Det finnes fantastiske læresteder på nett, og i går lærte jeg meg denne flotte damen under her. (Men samtidig oppdaget noen begrensninger med mine programmer, og må derfor oppgradere... *nerd*)


Så, med et lite nerdeinnlegg ønsker jeg deg en super ukestart, så har jeg noen bilder som resultat av en Ikeatur i forrige uke som kommer neste gang :)  

Ingen kommentarer: