onsdag, april 20

Påske!

Dette nye huset mitt kler påske!
Det blir så utrolig koselig med litt gult og rosa, og jeg kjenner at jeg plutselig liker å pynte til påske. Har ikke likt det før egentlig, gult har liksom aldri blitt kult hos meg før, mens i år så er det den gladeste fargen jeg vet om. Føler jeg ikke har kjent sommer på to år, så kanskje det har noe med det å gjøre? Hmm..
Derfor viser jeg i dag litt påskehus, samtidig som jeg svarer på spørsmål i awarden som jeg fikk fra Kreativ Hverdag, en utrolig flink frøken som bugner over av idéer og gode løsninger, ikke minst flotte malerier! Ta en titt!

Fikk denne Awarden av Kreativ Hverdag.
Hun har en flott og inspirerende blogg. 
Følgende oppgave er 
1. Link til den som gav deg awarden
2. Besvar spørsmål
3. Send den videre til ti andre 

Spørsmål 1 hvorfor begynte du og blogge?
Det var vel helst det at jeg er så glad i å ta bilder, og jeg liker godt å pynte og stæsje i huset, og tenkte at en blogg er en fin plass å samle alt sammen i. Så har jeg så mange gode venner rundt omkring i hele landet, fra Harstad i nord til Grimstad i sør, og på denne måten kan jeg vise de hva jeg driver med. MMS kan bli litt dyrt om alle skal få hele tiden! ;) 
 
Spørsmål 2 hvilken blogger følger du?
Det blir interiør, hage, grafiske for det meste. Ja, og foto, da!
 
Spørsmål 3 Favoritt makeup merke?
Det jeg fant da jeg trengte akkurat DEN make-up´en! 
 
Spørsmål 4 Favoritt klesmerke?
Nope, jeg kjøper det som jeg faller for der og da. 
 
Spørsmål 5 Ditt "må ha" makeup merke?
Det får vel bli Dior-maskaraen min det da!
 
Spørsmål 6 Favoritt farge?
Jeg elsker alle farger! "Se min kjole, den har alle farger!!" 
Jeg synes de alle har noe ved seg, og jeg liker å prøve ut i ulike nyanser, kontraster og sammensetninger spesielt når jeg illustrerer eller manipulerer og tegner. 
Interiørmessig liker jeg det lyst og "rent", og ta helt av med farger etter sesongene ;) Jeg blir f eks alltid litt mørkere på høsten og behovet for å lage "huler" er stort. På våren åpner jeg alt opp og kjører på med friske, rene farger. 
 
Spørsmål 7 Favoritt parfyme?
YSL for øyeblikket ;)
 
Spørsmål 8 favoritt film?
Uff, jeg er så dårlig på filmer!! Men Ringenes Herre, fordi jeg er skikkelig RH-nerd. Og Love Actually, fordi jeg har sett den 24(!) ganger! Ja, og PS I love you, fordi jeg er en romantisk klissekjerring. 
 
Spørsmål 9 Hvilken land vil du besøke og hvorfor?
Jeg vil til Spania og spise skinke. Jeg er egentlig ganske enkel sånn sett!   
 
Spørsmål 10 5 ting du alltid har med i veska?
- Mobil
- Nøkler
- Bleie
- Tørkepapir
- Lipgloss

Så vil jeg sende denne awarden videre til de bloggene jeg stadig er innom og som jeg anbefaler:



Så må jeg bare si noe om den fine puten! Den fikk jeg av min besteste bestevenn, hun er helt åndsvakt god til å sy! I tillegg har hun da satt på bilde av meg og Snups! 

2 kommentarer:

Rosa sa...

Eg har aldri likt gult heller, men litt ifjor, og litt meir i år, syns eg det er frisk ei lita stund om våren (passande nok rundt påsketider). kanskje me begynnar å bli voksne?? eller kanskje ikkje, hihi


Takk for utfordringa, den skal eg komme tilbake til!

God påske, Jannicke!

jillyfish sa...

Hei! Kosar meg med innlegga dine og har gitt deg ein "Award" :)
-Jill-