tirsdag, april 5

Stab for fine ting presenterer

Da har Staben i Krsand ett nytt show på gang, og jeg har nok en gang fått lov til å lage plakaten.
Denne gangen tar de for seg foreldreskap om skam og verdighet. Ta en tur om du kan!

I Bergen regner det trollkjerringer for øyeblikket, minien sover og Snups er på skolen. Det betyr at mor endelig kan ta beina på bordet og nyte en kopp kaffe med BT i fanget, (Bergens Tidende, Norges beste avis både innhold og utseende!) før alle gjøremål står for døren. Ikke minst prosjekt Kjeller, som er en råkjeller som skal tas i bruk, UTEN oppussing! Det kan bli spennende!
Ha en fin dag, da! 

3 kommentarer:

Therese sa...

Du har en fin blogg :) og derfor får du en Award med meg :)

Jannicke Svardal sa...

Å, tusen takk!! Den skal jeg ta for meg i kveld, tenker jeg! Måtte inn og se i bloggen din, veldig fin og du er utrolig kreativ! Flotte bilder du lager! klem

Jannicke Svardal sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.