onsdag, oktober 7

En plan er ikke alltid god

Jeg leser rundt i mange flotte blogger, og på Balke gård fikk jeg en kjempegod idè! Hun hadde laget en type "høstpyramide" av blader tredd på ståltråd. Da tenkte jeg at jeg ville prøve det samme, bare at det skulle bli en krans! Tenk så utrolig flott det må bli med en stor krans full av fargefulle blader fra høsttrærene!
Vel.. For det første tar det  l i t t  mer tid enn de 10 minuttene jeg tenkte det ville ta. Dessuten fant jeg ikke de helt store trærene med store og flotte blad. Også fant jeg ut at jeg kom til å trenge utrolig mange blader! Og langt om lenge fant jeg også ut at jeg trenger tykkere blomstertråd, sånn at ikke kransen ser ut som en skvist o...
Vel, sta som et esel, jeg snurret nå sammen "kransen", og den skal jaggu meg få henge ved døren en stund!
Så om du vil prøve, så husk tykk blomtertråd, god tid og litt store trær :) Send meg gjerne bilde om du får det til! Her er i alle fall bilde av min, og om ikke annet, så er i alle fall fargene fine!


Ingen kommentarer: