mandag, desember 14

Årets julekort

Nå er det ikke noen som har fått julekort fra oss enda, men det er altså på vei!
I år har jeg gått for bilder som jeg har tatt uten julekort i tankene. Det er bare bilder som jeg liker veldig godt, spesielt av min lille vakre.
To av bildene har jeg vist på bloggen her tidligere, kanskje dere kjenner de igjen?



Grått og rosa, er ikke det skikkelig tradisjonelle julefarger, da??




Så mange ble det før min "kjære" nye skriver tok kvelden.. Den skal jeg legge inn en aldri så liten klage på i morgen, og regner med at jeg kan benytte morgenkvelden foran skriveren...
Heldiggrisen!




Kortet er ett halvt A4 ark (matt, 200g for de som måtte lure..) på langs, brettet så hver side består av 3 små sider.



Jeg synes det er koselig å sende ut julekort, og jeg elsker å få julekort! Jeg har ett eget bord til julekortene våre faktisk, og der har jeg alle julekortene fra tidligere år også. Etter at vi fikk Snups, så har liksom julekort blitt "en greie". Også er det så koselig å få fra gamle og nye venner som har fått barn, og på den måten så får vi i alle fall fulgt litt med selv om vi ikke treffes så ofte!
Kortet helt utbrettet, innsiden:



Også er det artig å se utviklingen fra år til år! Disse små vokser jo så fort.. En klisjè, men det er fortsatt veldig sant, da!





Rosa prikker! Jeg er nå en gang litt glad i rosa, jeg da... :)

Nå er nesten alle pakken pakket i esker og klar til å sendes i morgen! Utenom en.
Det fantes noe spiselig som skal med i den pakken. Det ble på mystisk vis spist opp!!
Så den pakken må vi ut å kjøpe på nytt igjen...

Kan ikke skjønne hvem som kan spise en gave.
Godtegris, jeg??

1 kommentar:

Rosa sa...

nydelege jolekort - ser du har "leika" deg i photoshop du òg(?).

Som deg sitt eg her med printer som er tom for blekk, og det etter berre 10 kort. Må ut på shopping imorgon, for eg har nok ingen eg kan klaga til over printeren ;)