onsdag, desember 2

Engler uten snø

Det er så iskaldt ute, vi har fyrt i peisen i hele dag. Det har regnet nå i noe som føles som flere måneder, men når det endelig blir så kaldt at det er klart for snø, da kommer det ikke ett eneste fnugg. Og jeg som gleder meg sånn til å ake på rumpeakebrett! Siden jeg er for pysete for vanlig akebrett... Det er så langt å falle, nemlig. På ett rumpeakebrett er man allerede på bakken, så da er det ikke så skummelt!



Julekalender nr 2 ble åpnet i dag, og rommet en liten gjennomsiktig veske med speil, børste, hårstrikk og blomsterklemmer (eller spenner som min lille sier, som tydeligvis er noe sørlandske greier). Så i dag var Snups mer fornøyd med kalenderen sin enn gårsdagen! Så får vi se hva morgendagen bringer!
Jeg er ikke så flink å huske hva jeg har hengt på hvilken dag, så det blir jo spennende for meg også! ;)



Jeg fant, jeg fant! Da jeg ryddet ut vinglassene mine til den nye sjenken, fant jeg to gamle glass jeg kjøpte billig en gang på en eller annen type Max20 butikk. Jeg husker det var desperat forsøk på pen vindusdekorasjon som var målet, og det funket vel på ett vis dengang. Vel, jeg fant de nå, og fylte de med litt julestæsj! Hvit "papirgress" fra Ikea, ett glasshjerte (du ser det hvis du ser skikkelig godt etter) og ett av disse zink-hjertene som jeg har rundt omkring denne jula :)



Strømmen gikk i dag. Min kjære fikk sms om at strømmen skulle kuttes mellom klokken tre og halv fire. Han leste at det sto i morgen, men det viste seg at han leste feil. Så da han kokkelerte sin fantastiske middagsmat, gikk strømmen! Det var en noe snurt kjæreste som måtte innse at han pent måtte vente til Agder Energi hadde gjort seg ferdig! Det var uansett utrolig koselig å komme hjem fra nabokaffe og se stearinlysene i stuen tent! :)



Og vettu ka, det ER lov å si hei hvis dere som titter innom vil, altså!
( Jeg er så dårlig på enveiskommunikasjon! )

1 kommentar:

Mitt liv og litt til sa...

Så flott blogg du har. Liker slike intriør blogger. Er ikke så kreativ innen intriør :) Fant bloggen din via en vennes blogg. Inne og titter stadig vekk. Mye fint og se her.