mandag, desember 7

Det ble visst travelt!

Det tok ikke mange dagene før jeg ikke klarte å legge inn noe her hver dag, som jeg hadde håpet på! Her har det vært ganske så travelt, både baking, julebord, pynting, pepperkakehus, julegaver... Alt tar sånn tid! Og jeg som trodde jeg hadde så god tid... Men nå tror jeg at jeg har god tid. Vi er nesten ferdig med alle gavene til jul, og i år må nesten alt sendes vestover pr post, siden vi skal ha vår første jul sammen, alene i vårt eget hus, milevis fra nærmeste familie. Det er litt rart, men jeg gleder meg også noe helt enormt!
Bare oss tre, ikke noe stress, bare rolig og fin jul!
Selv om vi kommer jo til å mangle familiene våre, da.. Men, de har lært seg msn og webcam, så da får vi nok se hverandre!


Snart er det bare to uker igjen til julaften.
TO uker!!
Så må man da huske å poste alt som skal postes innen den 16. desember!


Phu!
Men vi rekker det nok! Bobleplast og kartonger kom i hus i dag, så i morgen blir nok den store pakkedagen!
Og kakemanndagen.. Jeg har lovet Snups å bake kakemenn i morgen, mine favorittjulekaker!
Også tenkte jeg å prøve meg på Delfiakake, men det får bli en annen dag. Litt nærmere jul...

Ingen kommentarer: