søndag, desember 13

Luciasøndag med grønne blader

Denne helgen har vært helt strålende!
Jeg må rett og slett skryte litt av den, fordi den har vært så fin. Det har vært så stille og rolig, og vi har vært mye sammen som den lille familien vi er.
I går var jeg og en venninne og såg Sølvguttene synge julen inn i Arendal kulturhus. Helt utrolig hvor flinke disse små guttene er! Englestemmer, det er det de har... Jeg har aldri vært på julekonsert egentlig, utenom når jeg som ung og lovende tutet i vei på saksofonen min sammen med resten av skolemusikkorpset, på noe som min storebror betegnet som "ti ulike sanger på en gang".



Det har ikke plutselig blitt hverken vår eller sommer her i Grimstad.
Men i dag har vi vært på tur i skogen med kakao, pepperkaker, kakemenn og mandariner (klementiner, jeg vet det, men mandarin høres så mye bedre ut!), og jeg hadde ikke kamera med... (Er det mulig!!) Vi trasket avgårde inn i lysløypen sammen med nabo med barn, og gikk en sti ingen av oss hadde prøvd før. Så da satt vi der plutselig, midt inne i skogen i en blåbærtue, med kakaosnerk i koppen og solen i fjeset, og gledet oss til jul, vår og sommer!



Ikke lenge igjen nå! Så kvelden har gått med på å skrive ut julekort. Jeg har jo tross alt helt ny skriver.
Som er TOM for blekk!! Så takk for den, nå må jeg ut å kjøpe blekk likevel..
Jeg har fått skrevet ut noen, da. Så i morgen tenkte jeg at jeg skulle vise dere årets julekort, som snart er på vei til alle vår kjære venner og familie.

Ha en fin ukestart! ;)

Ingen kommentarer: